Monday, January 30, 2006

400-way, 1:a dag

1:a liften. "Problem med hydrauliken till rampen, lyckades efter många försök att få upp den. Väntläge med öppen ramp tills någon tuppade av efter ca. 15 min. Då var vi som satt vid rampen mer avkylda än önskvärd. Hurry up and wait. Nu svettas vi igen :) Snart dags igen! Då hoppas jag få pröva min nya Thai överall, nya hjälm och allt!", hälsar Matte från Udon Thani.

1: hoppet. "Et hopp idag. 111-manna (tror jag). Gick inte så bra, basen gick långsam och det vart lite rörigt så det var tufft at hänga med. Har nok blivit tjock. Vi var uppe en gång först och snurrade på 6400 i 55 min men kunde inte hoppa pga att rampen inte gick upp. Hans försökte styra upp det, men det gick ändå inte. Sen tog syrgasen slut så vi fick landa med kärran. Det är nu sex st hercules på plats. Känns bra inför imorgon, inte helt fel att vara i värmen och hoppa och käka gudomligt god thaimat.", hälsar Kaula.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home