Thursday, February 02, 2006

Dag 4 - Vi ska hämnas!

"Två hopp, första på 358. Andra nåt liknande. Första gick bra. Vi var lite inne i ryssarnas sektor och dom var lite i vår men annars ok. I andra hoppet blev jag bombad och fick åka ut en bit för at hissa upp mig. Mitt i all kämpande med hissande och förtvivlan att vara låg så var det en mäktig syn på at se 350+ pers flyga och docka ovanför en. I bryt så ska jag (som inte han upp och in igen) tracka hela vägen ner til 700 m och dra. Det vart lite spännande när jag upptäckte att spotten var lite fel och jag trackade rakt över stan. Hittade en fotbollsplan att landa på sen. Belv lite livat bland eleverna och vi fick skriva autografer och bli fotade. Imorgon börjar 400-manna försöken, yahoo!", mms:ar Kaula.
"Britterna klädde vår björn i kvinnliga underkläder och hängde honom. Vi ska hämnas!", avslutar han Kaula.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home